Persoane interesate

luni, 18 aprilie 2011

Cadoul de la Happy Place

Astazi am primit cadoul de la Happy Place si sunt mai mult decat incantata , asa cum spune Andra "accesoriile Happy Ears au energie pozitiva si aduc mereu zambete :D.

Uitati si pozele cu cercelusii :X

( Din toata colectia mea de cercei din care v-am prezentat AICI o parte din ea, sincer va spun ca acestia au devenit preferatii mei )

&

( Culoarea este foarte frumoasa , cand am deschis pachetul eram cu mama si reactia ei a 
fost cam asa " :O waw, fata asta chiar are talent" )

Astea fiind spuse ;)) daca ati devenit curioase puteti vizita blogul Andrei AICI , cu siguranta veti gasi multe accesorii interesante si la preturi foarte bune .





6 comentarii:

  1. Buna!

    Te invit la concursul oraganizat de Overseeing Fashion impreuna cu Magazinul Chantal!
    Ai sansa de a castiga unul din cele trei premii fabuloase! Si nu uita ca Magazinul Chantal este primul si singurul din tara unde vei putea gasi in curand celebrele Lita by Jeffrey Campbell!

    Apasa aici pentru mai multe detalii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumosi sunt cei cu pene:XLove them

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc alina pentru postarea astea! sa stii ca m-am si inrosit in obraji de la ce ai scris tu si m-ai bucurat foarte tare! ma bucur ca iti plac! sa ii porti cu bucurie in suflet si imprejur ;)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt tare dragalasi. Sa ii porti cu placere!
    kisses

    RăspundețiȘtergere