Persoane interesate

miercuri, 20 aprilie 2011

Castigatoarea mini giveaway-ului

Voi alege doua castigatoare ce vor primi cerceii galbeni si cate un cadou surpriza.
+ toate participantele de la acest giveaway va avea o sansa in plus la urmatorul giveaway (daca vor participa la el)
Urmatorul giveaway va avea loc la inceputul lunii mai :)

Lista participantelor este:


Sa incepem...

Si prima norocoasa este ....
felicitari lui cOcO

a doua norocoasa este....
felicitari lui Ancka

Multumesc participantelor ! ;)

19 comentarii:

  1. super.. nu-mi vine sa cred ca am castigat :x:x.. nu ma asteptam.. ce ma bucur :D. multumesc pentru aceasta surpriza..
    unde iti trimit datele personale? :-s.. am sa caut acu pe blog sa vad daca gasesc adresa ta de mail. sau o trimit pe a mea si astept sa ma contactezi tu?
    [ anculici_ancka@yahoo.com ]

    iti multumesc inca o data pentru aceasta sansa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Am stiut eu de ce particip prima ;)) iti trimit mail cu datele mele?

    RăspundețiȘtergere
  3. wow , nu ma asteptam sa primesc un raspuns asa rapid de la aman2 :D v-am trimis email la aman2 imediat c am postat castigatorii, nu l-ati primit ?

    RăspundețiȘtergere
  4. am primit mail-ul.. acum trimit inapoi si datele mele:D.. iti multumesc :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am primit si am si raspuns;;) nu l-am vazut inainte :D Da, aman2 am fost rapide;)) Abia astept sa vad supriza :D

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu si eu ;)).. vreau sa vad surpriza :x.. amandoua foarte rapide si entuziasmate:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Am primit mail-urile cu adresle. si eu va multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  8. mai sus am dat toate 3 com in acelasi timp :))

    RăspundețiȘtergere
  9. iti doresc un Paste fericit cu multa sanatate si bucurie si tot ce iti doresti sa se implineasca :)

    RăspundețiȘtergere